Alla inlägg den 26 augusti 2011

Av Kia Jacobsson - 26 augusti 2011 20:39

.....som gör mig glad !

Min man, vårt hus, befintliga och kommande barn, våra föräldrar &

kära vänner toppar över tio i topp. Så .....


#Just nu blir jag extra glad över att se Folksam-Hasse och hans fru göra reklam för AllStar i Tv4. Hasse har ett leende som överträffar det mesta.


# Bill Olsons utmaning av dottern Anja, som resulterat i Bill 365

www.umea2014.se. Där Bill varje dag under ett år låter Webbkameran och oss följa med på "dagens, skiss, konstverk, happening.....Tuff utmaning och modigt gjort av Bill. En spännande och duktig konstnär !


# Vakteläggen som står och ruvar i kylskåpet. Pytte-ytte-små-fläckiga ägg som tillagas ( som ägg i regel ) men med ett minimum av tid. Lite "äckelvarning ", för dom ser ut som om, man just har rensat ett fågelbo. Men det ska lär vara en delikatess.  Tack mamma för att jag får vidga mina perspektiv !


# När jag kan "tokfynda" på blocket och hitta precis det som jag har sett framför mig, just nu är det ju bara fokus på smått och litet ! Idag kläder i minsta storleken, för ungefär 5:- per plagg ! Återvinning, Återvinning !


# Min fd mans bröllop på söndag. Det glädjer mig att han har hittat en ny kärlek, som sonen tycker mycket om.


Nu helg ! !

Ovido - Quiz & Flashcards