Direktlänk till inlägg 6 maj 2010

SOLEN LÖS......

Av Kia Jacobsson - 6 maj 2010 17:38


Var tar "nätet" vägen hela tiden ??????

Jag kan inte längre lägga in bilder.

Inte heller kan jag skriva. Pgr av internetuppsluttningar.

Och pgr av att jag överlämnade datorn till en "fyllskalle" så har jag ett Windows program på engelska.

Ett icke fungerande.

OJJJ vad jag har blivit "internetssåalllaaccoriserad"......

Det är faktiskt så skönt att kunna få skriva av sig. Fyllskallen var inte min älskling, även om namnet klingade lika.

OK...  skönt att äntligen få ta bojan av foten !

Just nu ( i denna minut) så är jag sååååå heligt förbannad.

Mina goda vänner...och läsare av bloggen....

JAG ÄR ALKOHOLIST & VARDAGSMÄNNISKA !

Jag levde tillsammans med en alldelelens underbar man, Han är säkerligen lika underbar idag, fastän han är det tillsammans med en annan kvinna. Han är pappa till ett av mina barn. .....En skön snubbe !!!!!. Pappa nomero uno...Min förstfödda sons pappa har vandrat den svåra vägen, jag har aldrig vägrat min sons rätt till PAPPA.

För att göra mitt arga inlägg mera begripligt.......När man har nått botten, det sista avskrapet av skrapet så är jag så GLAD över att det fortfarande finns människor som kan hålla om mig när jag gråter.


 
 
Ingen bild

Marlene

7 maj 2010 20:14

här kommer en kram från en gammal vän / Marlene

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kia Jacobsson - 27 maj 2013 22:03

Hej...å hej igen. tyysst. trevande ssshhhyyy. tassar jag in. Ungefär som mössen som flyttade in när vi flyttade ut. Vi bytte hemort. Nu vill jag helst ssshhhyyy igen.... Men rackarns... Nää fan nu tappade jag modet....tomtegubbar slå i glas...

Av Kia Jacobsson - 10 juli 2012 03:09

....goes around. Nyss skröt jag över mitt lilla änglabarn och hennes sovvanor, nu har hon plötsligen förvandlats till någon nått så änglalik.Hon vägrar att sova. Fysiskt så har hon lärt sig att vända, nästan sitta och ta sig sidledes långa sträckor. ...

Av Kia Jacobsson - 3 juli 2012 03:33

Klockan två, halv tre eller tre brukar det intas nattamat. Numera är det allt som oftast bara jag som vaknar. Vällingberedd. Klarvaken och lite småhungrig.Tittar i taket, funderar på stekta ägg och blir ännu mer hungrig. Stekta ägg, helst i omelettfo...

Av Kia Jacobsson - 22 februari 2012 02:04

.....eftersom jag nu ändå är klarvaken efter Tjohalias matning så ...testar jag om det funkar att blogga via telefonen...men jag tror näää ! texten lägger sig på en ända lång rad och skärmen är alldelens för liten, jag får inget sammanhang när jag sk...

Av Kia Jacobsson - 25 november 2011 23:06

En vecka kvar. -Rädd ? -Ja !   Mitt sunda förnuft säger mig att jag överlämnar mig till expertis, men skräcken som jag känner säger ..... - Fixa " biffen" själv ! Jag är jätterädd, och då menar jag jätterädd för mediciner,bedövningar, sju...

Ovido - Quiz & Flashcards